Juni, inte skrivit på länge, bakat, bilder...bla bla bla

Hallow<33
Nu sitter ja vid min kära lilla data igen å ska
skriva nåt till er alla där ute som läser min blogg
konstant (hoppas nån gör det ?)
Iaf nu ska ja skriva ett litet inlägg<33

Juni och inte skrivit på länge!!!

Nu e det Juni å ja har inte skrivit på länge.
Förlåt, förlåt å förlåt men fortsätt
att läsa min blogg å komentera<33
Det e alltid bra att göra:):):)

Bakat!!!

Ida har ja bakat chokladmuffins till mej å min kära familj<33
Det var skojjit å gott!! Just nu sitter ja å äter en chokaldmuffins<33
Mums...:)
Igår bakade ja chokladmuffins med Nilla (Pernilla) i min klass<33
Det var roligt å gott men muffinsarna bakade vi till Nillas fest
som hon ska ha på Söndag. Beach Party<33 Det kommer verkligen att bli skojj
å Nilla har bjudit hela klassen!!! 26 barn<33
Det kommer att bli sketa skojj!!!:):):)

Bilder<33

Nu kommer det lite bilder från mitt lilla bak (chokladmuffins)!!!


Så här såg ja ut innan baket<33

Ja började med att ställa upp formarna på bordet<33

Sen gjorde ja smet:):):)
Åå, va gott det va<33

Hihi, så här ser dom ut i närbild<33

Det var dom här som fick plats på plåten!!

Nu var muffinsarna entligen i ugnen...:)

När dom var klara å hade svalnat klart så skulle ja
dekorera dom med Non Stop<33 Åå, det blir jätte gott
kan ja säga dej:):):)

Så här vart resultatet<33 Dom stora muffinsarna som ni ser
i mitten av alla muffinsar dom gjorde ja extra stora för
att dom ska vara till efterrätt någon da!!!
Det kommer att bli så smaskigt<33

Hehe, så här såg ja ut efter baket...lite kladdig men, men<33

Nu var det slut på bilder å på mitt skrivande
men vi ses ju snart i skolan!! Assow det där var till
alla i min skola<33

Pöss å kraam skumbanan<33

PS. Gör dom här chokladmuffinsara hemma
dom blir så goda<33 Ja lovar!!!

Resept på Chokladmuffinsar ca 15 st

Ungstemperatur: 200 grader eller varmluft 175 grader

100 g margarin eller smör
2 Ägg
2½ dl socker
1½ tsk vanillinsocker / Vaniljsocker
1 kryddmått salt
4 msk kakao
2 dl vetemjöl
½ tsk bakpulver

Hur gör man ?
Ställ pappersformar på en plåt / lång panna.
Smält matfettet och låt det svalna.
Vispa ägg och socker pösigt / luftigt.
Tillsätt de övriga ingredeienserna.
Blanda tills sist i matfetten.
Fördela smeten i formarna.
Fyll dom inte mer än till 3/4.
Grädda mitt i ugnen 10 minuter.Om du vill att de ska bli kladdiga innuti
grädda dom då i 10 minuter.
Om du vill att dom inte ska vara kladdiga grädda dom i 15 minuter.

Hoppas att det smakar gott<33

Ean egna MandaPanda<33
















här kan du skriva vad du vill till mig, men jag vill inte att det ska vara nått taskigt , för då kommer polisen xd haha nej skoja men skriv nu <33
Postat av: Elli

Mmhhmm, MUMS VA GOTT MED MUFFINS :D <333

Vill oxååå haa (A)<33

2009-06-04 @ 19:25:40
URL: http://hetbrud.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sötnos!

vad gör du då?

Kram www.badfiorna.blogg.se

2009-06-04 @ 20:02:14
Postat av: ida

mm kanske det <33

2009-06-04 @ 21:06:16
URL: http://knasida.blogg.se/
Postat av: Badfiorna

Ska snart äta frukost! =D

2009-06-05 @ 07:29:20
URL: http://badfiorna.blogg.se/
Postat av: felicia&fredrika

Det är synd att allt som är gott är onyttigt tyyp. :(

2009-06-05 @ 10:07:41
URL: http://flisorna.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! allt bra? :)



glöm inte c-walk (dans) tävlingen på min blogg den 8:e juni! :) Videos från de tävlande kommer att publiceras! (aa)

2009-06-05 @ 13:51:00
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: J

snygg blogg!! kolla gärrna in min!!

2009-06-05 @ 15:17:14
URL: http://hennyj.blogg.se/
Postat av: Isacsson

mumsigt, muffins!

2009-06-06 @ 17:53:01
URL: http://knasida.blogg.se/
Postat av: joelsson

vilka maffiga muffinsar ;P. mmaffiggt

2009-06-06 @ 18:17:34

Kommentera <3:

vad heter en sötnos som dig då <3
vill du stanna?

din fina e-mal, msn mm.

din fina blogg eller hemsida ?

här får du skriva<3

Trackback
RSS 2.0